Lep pozdrav vsem!

Z velikim veseljem vam tokrat predstavljam svoj novi prostor, ki ga moja pot vse bolj potrebuje. Zdaj je tu.  Spletni prostor, preprost in avtentičen (na tem mestu gre velika srčna zahvala Andreji Šeme, moji internetni ‘porodni babici’ za njen brezpogojen vložek v to kreacijo), kjer se vam lahko lažje predstavim, kjer me lahko tudi sami lažje spoznate, najdete vsebino, dogajanje in morda kakšno inspiracijo. Tu vas bom sproti obveščala o vsem, kar je na sporedu, ogledate pa si lahko tudi, kaj je že bilo na sporedu. 😉 Prav tako lahko v tem pogledu lažje vidite, kje morda lahko kaj so-kreiramo, združimo poti ali se kakorkoli ujamemo. Vesela bom vaših idej, predlogov ali povabil.

Ker je moj višji jaz narekoval, da morda biti stran v angleškem jeziku, sem to tudi upoštevala. Kar pa ne pomeni, da ne bom tu objavljala stvari tudi v našem prelepem in še kako pomembnem jeziku. Ko bodo moje zmožnosti večje, bo stran lahko istočasno tekla v obeh jezikih. Zdaj pa sem, sozvočno s časom, tudi v jezikih multidimenzionalna in bom malce prepletala skozi en prostor, oba.

VABLJENI TOREJ NA spoznavni SPREHOD k meni: www.social-artist.si

CELOTNO SPOROČILO

Povezava

Komentiraj

Kontakt

andreja.cepus@gmail.com